РЕМОНТ ТУРБІН KIA
РЕМОНТ ТУРБІН KIA
МОДЕЛЬ | ОБ'ЄМ ДВИГУНА | РІК ВИПУСКУ | КОД ДВИГУНА | НОМЕР ТУРБІНИ |
KIA (SL) 2011-2020 | 3 ( л. с.) | 794097-5003S | ||
KIA Picanto 1.1 CRDi | 1120 см3 ( 75 HP л. с.) | 2004+ | U1.1 Euro 4 3CYL | 734598-5003S |
KIA Rio 1.5 CRDi | 1493 см3 ( 110 HP л. с.) | 2005+ | U1.5L Euro 3 | 782403-5001S |
KIA Cerato 1.5 CRDi | 1493 см3 ( 102 HP л. с.) | 2004+ | D4FA KBA | 740611-5003S |
KIA Cerato 1.6 CRDi | 1582 см3 ( 116 HP л. с.) | 2005+ | D4FB | 782403-5001S |
KIA QL, G4FJ, 1.6 L, 2015+ | 1591 cm3 ( ~177 к. с.) | 2015+ | G4FJ | 1639-970-0016 |
KIA D4HA, D4HB, 2015+, 2.0 D | 1995 cm3 ( 185 к. с.) | 2015+ | D4HA, D4HB | 5303-970-0432 |
KIA 2.0 CRDi 136 л. с. | 2.0 L (1995 см)3 ( 134-140 л. с. л. с.) | 2010- | D4EAV / D4EAF | 54399880107 |
KIA Theta, Theta 2, 2L-THETA2, 6AT4WD, 2010+, 2.0 L | 2000 cm3 ( 150 л. с.) | 2010+ | Theta, Theta 2, 2L-THETA2, 6AT4WD | 90142-01030 |
KIA 2.0 CRDi 2010+ | 2000 см3 ( 173 к. с.) | 2010+ | R-Engine | 784114-5003S |
KIA Ceed 2.0 CRDi | 2000 см3 ( 140 HP л. с.) | 2007+ | ED / EF | 757886-5007S |
KIA Carens II 2.0 CRDi | 2000 см3 ( 140 HP л. с.) | 2002-2006 | ED / EF | 757886-5005S |
KIA Magentis 2.0 CRDi | 2000 см3 ( 140 HP л. с.) | 2005+ | D4EA | 757886-5004S |
KIA II 2.0 CRDi | 2000 см3 ( 140 HP л. с.) | 2005+ | D4EA | 757886-5003S |
KIA Carens II 2.0 CRDi | 2000 см3 ( 113 HP л. с.) | 2002-2006 | D4EA | 49173-02412 |
KIA I 2.0 TD 83 к. с | 2000 см3 ( 83 HP л. с.) | 1999+ | RF | 0K058-13700C |
KIA Retona 2.0 TD | 2000 см3 ( 83 HP л. с.) | 1999+ | RF | 0K058-13700C |
KIA D4HB, 2009+, 2.2 CRDI | 2199 cm3 ( 197 к. с.) | 2009+ | D4HB | 808031-5006S |
KIA Sorento 2.5 CRDI | 2500 см3 ( 140 HP л. с.) | 2002+ | D4CB | 733952-5001S, |
KIA I 2.5 TD 83 к. с | 2500 см3 ( 83 HP л. с.) | 1999+ | D4BH 4D56TCi | 715924-5003S |
KIA Pregio 2.5 TCI | 2500 см3 ( 94 HP л. с.) | 2002+ | D4BH 4D56TCi | 715924-5003S |
KIA Sorento 2.5 CRDi | 2500 см3 ( 170 HP л. с.) | 2006+ | D4CB | 53039880122 |
KIA Sorento 2.5 CRDi | 2500 см3 ( 170 HP л. с.) | 2005-2006 | D4CB | 53039880097 |
KIA Carnival I 2.9 TDI | 2900 см3 ( 127 HP л. с.) | 1999-2001 | J3 TCI | VR15 |
KIA Carnival I 2.9 CRDI | 2900 см3 ( 144 HP л. с.) | 2001-2006 | J3 CR | VR15 |
KIA Carnival II 2.9 CRDi | 2902 см3 ( 185 HP л. с.) | 2006+ | J3 CR | 53049880072 |
Хочете знати, як виконати ремонт турбін Kia? У цій статті ми розповімо, які ознаки несправностей силового агрегату, і як самому демонтувати, розібрати і почистити обладнання. Також ви дізнаєтеся, де можна придбати ремкомплекти або оригінальний турбокомпресор для вашого автомобіля.
ОЗНАКИ НЕСПРАВНОСТІ ТУРБОМОТОРА
Про те, що потрібен ремонт турбіни КІА, сигналізують наступні ознаки:
- Різке збільшення витрати масла. У такому випадку ви можете помітити вихлопи синього диму під час максимального розгону машини.
- Втрата потужності. Це відбувається із-за попадання повітря крізь ущільнювач на патрубках агрегату.
- Чорний дим. Він сигналізує про те, що змінився склад паливної рідини.
- Сторонній шум і скрегіт під час руху. В такому випадку необхідно міняти підшипники картриджа.
Найчастіше виходять з ладу окремі елементи турбодвигуна. Наприклад, необхідна заміна картриджа, діагностика і ремонт актуатора. Весь агрегат може вийти з ладу в разі серйозних аварій. Також виною поломки може стати неякісне обладнання, особливо якщо ви купуєте пристрій з рук або замовляєте в Інтернеті дешеву китайську автомобільну продукцію.
РОЗБИРАННЯ ТА ДЕМОНТАЖ ОБЛАДНАННЯ
Якщо вам потрібно провести ремонт турбіни КІА Сід або будь-якої іншої моделі корейського бренду, то необхідно почати з демонтажу агрегату:
- зняти стопори, або розкрутити болти (залежить від моделі) турбінного вузла;
- якщо деталь прикипіла, то обережно постукайте по сайту киянкою;
- зніміть равлика.
В першу чергу оцініть стан підшипників і турбінного картриджа. Стопорне кільце демонтується з допомогою кусачок (інструмент повинен мати розсувні губки). Зворотний бік валу необхідно затиснути і зафіксувати.
РЕМОНТ СИЛОВОГО АГРЕГАТУ СВОЇМИ РУКАМИ
Як правило, більшість водіїв стикаються з проблемою зносу втулок. З-за цього виходить люфт картриджа. Для заміни деталі необхідно зняти кріплення – болти або стопорні кільця. Після очистіть нагар з крильчатки і валу. Потім демонтуємо старі втулки і встановлюємо нові, і закріплюємо запчастини кільцями або прикручуємо болти.
Якщо при діагностиці агрегату виявлений зношування вала, то зношені вкладиші необхідно замінити на ремонтні. При цьому вал обточується під необхідний розмір. Після проводиться отбалансировка. У разі, коли вал не постраждав, а пошкоджені тільки вкладиші, то встановлюємо нові деталі номінального розміру.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО АКТУАТОР ВИЙШОВ З ЛАДУ?
Актуатор – це спеціальний клапан, який регулює тиск на високих оборотах. Він захищає турбіну від перегріву.
Ремонт актуатора турбіни Кіа корейської збірки і інших версій необхідний, якщо ви чуєте голосну деренчливий шум під час глушіння двигуна. Також на поломку пристрою вказує недостатній наддув, але тільки в тому випадку, якщо система турбонаддува повністю справна і не порушена герметичність випускних клапанів.
Найбільш простий спосіб виконати ремонт актуатора турбіни на Кіа Соренто та інших моделях – замінити пружину регулятора. Також можна встановити буст-контролер. Він являє собою котушку індуктивності або соленоїд. Його монтують спереду актуатора.
Якщо необхідна регулювання актуатора турбіни Кіа Sorento 2008 або іншого року випуску, то затягуються або, навпаки, послабляются кінці регулятора. Це впливає на роботу заслінок. Дана маніпуляція дозволяє турбованому мотору виходити на максимальні оберти за невеликий проміжок часу.
Ці способи годяться не тільки при неполадках вестгейта, але і для підвищення продуктивності турбінного агрегату. Таким чином, ви зможете провести простий, але досить ефективний тюнінг автомобіля.
ПОЛОМКА ТУРБІНИ: КОЛИ КРАЩЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ФАХІВЦІВ?
У більшості випадків підкапотний втручання може призвести ще до великих поломок. Особливо це стосується машин, які побували в аваріях. Крім того, не всі неполадки видно без комп'ютерної діагностики. Тому ми рекомендуємо все ж звернутися до професійних механікам на СТО.
Звертаємо вашу увагу, що слід купувати тільки оригінальні та сертифіковані ремкомплекти, не кажучи вже про силових агрегатах. Не купуйте дешеві китайські аналоги, які швидко виходять з ладу і найчастіше не піддаються ремонту.
Міжнародна компанія «TURBOMARKET» пропонує водіям якісне обладнання та фірмові запчастини до нього. Також на СТО у вашому місті можна виконати діагностику несправностей і усунути їх по самій вигідною ціною.