МАСЛЯНЕ ГОЛОДУВАННЯ ТУРБІНИ
МАСЛЯНЕ ГОЛОДУВАННЯ ТУРБІНИ
Масляне голодування турбіни – коли рівень мастила знаходиться нижче норми. Згодом проблема стає причиною швидкого часткового або повного виходу з ладу і перегріву агрегату. Проблема стосується, як бензинових, так і дизельних двигунів, включаючи моделі з турбокомпресором.
ОЗНАКИ МАСЛЯНОГО ГОЛОДУВАННЯ І ЙОГО ПРОФІЛАКТИКА
Масляне голодування виявити досить легко. Є ряд характерних ознак, які вказують на проблему. Проте варто пам'ятати, що багато з них можуть вказувати на поломку зовсім іншого характеру. Тому спершу, вам необхідно перевірити рівень масла, щоб переконатися, що показник в нормі. Для цього зверніть увагу на мастила індикатор на приладовій панелі автомобіля. Якщо лампа світиться, то краще долити рідину, щоб не вивести з ладу маслос'емниє кільця.
Також на низький рівень мастила вказують наступні ознаки:
- Посмикування автомобіля під час руху;
- Синій вихлопний дим;
- Сторонні шуми. В основному це лязгающие гучні звуки або свист.
Якщо мотор залишався «голодним» тривалий час, то не займайтеся самостійним ремонтом, а відразу приженете машину в автосервіс. Механіки проведуть діагностику і усунуть проблему.
Є тільки один спосіб профілактики цієї проблеми – стежити за показниками кількості мастила. У цьому вам допоможе індикатор. Він починає сигналізувати, коли олії ще достатньо, але незабаром його кількість може знизитися, особливо при високих навантаженнях на двигун. Тому не потрібно випробовувати долю і долити технічну рідину.
ЯКІ НАСЛІДКИ МАСЛЯНОГО «ГОЛОДУ» ДЛЯ АВТО?
Чим довше машина їздить з критичним рівнем мастила, тим дорожче обійдеться її ремонт власнику. Наслідками такої експлуатації можуть стати:
- Знос маслозйомних кілець;
- Поломка розподільного і колінчастого валу;
- Повний клин поршнів двигуна;
- Необхідність заміни геометрії валу;
- Значні деформації шатунних і корінних вкладишів;
- Проблеми з хонінгуванням.
Це все призводить до можливих аварійних ситуацій. Відтягуючи заміну масла або своєчасний ремонт, ви піддаєте небезпеці себе і оточуючих, не кажучи вже про збільшення фінансових витрат на дорогі деталі, які стали непридатні для подальшої експлуатації.
ПРИЧИНИ НИЗЬКОГО РІВНЯ МАСТИЛА ДИЗЕЛЯ
Масляне голодування дизеля теж не рідкість. Найбільш часто проблеми виникають з таких причин:
- Неякісне мастило або технічне масло, яке не підходить для даного типу двигуна;
- Неправильна робота насоса, найчастіше при пошкодженнях;
- Засмічення фільтра;
- Знос мотора, коли один з циліндрів пошкоджений.
Звертаємо увагу, що міняти мастило і доливати масло в дизельні двигуни необхідно частіше.
Наслідки експлуатації для турбіни при критичному показнику маслаЕксплуатувати турбовані мотори при критичних показниках масла категорично не можна! Турбінний вал працює на величезних швидкостях, чиї показники вище, ніж у мотора. Тому при недостатній мастилі запчастину практично відразу ламається, а слідом і весь дорогий силовий агрегат.
Також сильно зношуються підшипники. При сильних ушкодженнях відбувається тертя турбінних і компресорних роторів, а також страждають ущільнювальні кільця. Але найгірше – це обрив валу.
Ремонт перерахованих ділянок турбіни досить дорогий, тому не варто запускати проблему, і при перших ознаках несправності звернутися за допомогою до механікам.
Як вчасно нейтралізувати масляне голодування?1. Використовуйте завжди якісне машинне масло. Також звертайте увагу на тип мастила: для дизелів і бензинових агрегатів. Універсальних варіантів немає, а неправильний вибір рідини призводить до несправностей.
2. Вчасно замінюйте мастило. Для турбомоторів оптимально через кожні 15000 кілометрів;
3. Завжди звертайте увагу на індикатор олії. Якщо лампочка блимає, то настав час долити технічну рідину.
А фахівці компанії «Turbomarket» допоможуть змінити мастило, а також виявити і виправити поломку турбін будь-якої складності.