Продавець TURBOMARKET розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
55 відгуків
Всё для ремонта турбокомпрессоров. Ремонт и продажа турбин.
+380 (97) 610-12-53
+380 (63) 583-65-72

ВИДИ І МЕТОДИ РЕМОНТУ ТУРБІН

ВИДИ І МЕТОДИ РЕМОНТУ ТУРБІН

На нашому підприємстві «TURBOMARKET» виконуються різні види і методи ремонту турбін в залежності від типу поломки і самої моделі силового агрегату. Ми використовуємо сучасне обладнання для діагностики, яка дозволяє розпізнати проблему навіть на початкових стадіях. СТО оснащені стійками та іншими інструментами, які дозволяють виконати своєчасні і якісні ремонтні роботи. На всі свої послуги даємо гарантію. Подробиці ви можете дізнатися у наших менеджерів за контактними телефонами або у працівників автосервісу у вашому місті.

ОЗНАКИ НЕСПРАВНОГО СИЛОВОГО АГРЕГАТУ

Ось список основних ознак, коли варто загнати автомобіль в сервіс на діагностику і ремонт:

  • Високий витрата масла;
  • Втрата потужності, особливо на максимальних обертах;
  • Сторонні шуми і свисти. Найчастіше при розгоні машини;
  • Синій, чорний або темно-сірий вихлопний дим.
     

ЯКІ ІСНУЮТЬ ВИДИ РЕМОНТУ ТУРБОНАГНІТАЧА?

Фахівці нашої компанії виконують наступні види ремонту турбіни:

  • Частковий. Як правило, це заміна зношених деталей турбокомпресора. Найчастіше заміну підлягає картридж;
  • Капітальний. Це повна розбирання силового агрегату, заміна вала і геометрій, крильчаток і підшипників (якщо необхідно). Іноді він настільки серйозна, що потрібна повна заміна турбіни.

При заміні окремих запчастин, ми пропонуємо нашим клієнтам тільки сертифіковану і якісну продукцію. Жодних китайських підробок, які виходять з ладу буквально відразу після закінчення гарантійного терміну, тільки оригінальні деталі, схвалені виробниками турбокомпресорів.

Як проводяться ремонтні роботи

Для початку механіки проводять комп'ютерну діагностику, щоб виявити причини проблеми. Їх може бути кілька: зношеність картриджа, розгерметизація масляних клапанів, тріщини корпусу і так далі. Після спеціалісти обережно розбирають турбіну, очищаючи її ділянки від мастила і бруду за допомогою піскоструминної технології.

Пошкоджені ділянки і деталі замінюються на нові. Після проводиться балансування ротора. Після закінчення регулювання агрегат збирається, але без равлики і штуцера. Це один з етапів підготовки перед установкою устаткування на балансувальний стенд.

Потім виконується процедура балансування вже на стенді, який робить близько 20 тисяч обертів у хвилину. Тестування відбувається приблизно годину. Але точний час залежить від пристрою, тому механік встановлює його в індивідуальному порядку.

Після турбіна піддається остаточній калібрування. І тільки тоді спеціаліст встановлює сердечник, поєднуючи його з равликом.

Чому так важлива правильна балансування пристрою?

Несбалансированный турбокомпрессор уже через несколько километров пробега может выйти из строя повторно. Поэтому наши специалисты всегда качественно и тщательно выполняют балансировку, ведь даже небольшое вмешательство в устройство агрегата разрушает технический баланс оборудования. Особенно к этому «чувствительны» вал и ротор.

Во время отладки турбокомпрессора вал приводится в движение воздушными потоками, поэтому его работа приближена к эксплуатационным условиям. К компрессорному колесу подступает нагретое машинное масло, чтобы произвести тестирование герметичности запчасти.

Тому, якщо ви хочете бути впевнені в якості ремонту вашого автомобіля, звертайтеся до нас – в «TURBOMARKET».

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner