РЕМОНТ ТУРБІН ДЛЯ ВАНТАЖНИХ АВТО DAF
МОДЕЛЬ | ОБ'ЄМ ДВИГУНА | РІК ВИПУСКУ | КОД ДВИГУНА | НОМЕР ТУРБІНИ |
DAF з двигуном PR | 3 ( л. с.) | 2004+ | PR | 4037483 |
DAF | 11,63 ( 268 - 315 л. с. л. с.) | 1991- | WS315L, WS268L | 452070-5010S |
DAF 3300 | 11600 см3 ( 310 HP л. с.) | 1985+ | DKX1160 | 53369886455 |
DAF 3300 | 11600 см3 ( 330 HP л. с.) | 1983+ | DKX1160 | 53369886454 |
DAF 3600 | 11600 см3 ( 310 HP л. с.) | 1981+ | DKS1160 | 53369886451 |
DAF Industriemotor | 11600 см3 ( 300 HP л. с.) | 1984+ | DKZE1160 | 53369886449 |
DAF 3600 | 11600 см3 ( 300 HP л. с.) | 1984+ | DKZE1160 | 53369886449 |
DAF 2800 | 11600 см3 ( 300 HP л. с.) | 1984+ | DKZE1160 | 53369886449 |
DAF FA 95 .430 | 11600 см3 ( 428 HP л. с.) | 1991+ | 315 WS | 53339886713 |
DAF 3300 | 11600 см3 ( 330 HP л. с.) | 1981+ | DKX1160 | 53339886450 |
DAF FA 95 .400 | 11600 см3 ( 401 HP л. с.) | 1991+ | WS295G | 53339886415 |
DAF Generator | 11600 см3 ( 231 HP л. с.) | 1990 | NTG1160WS | 53299886705 |
DAF 2800 | 11600 см3 ( Немає даних л. с.) | 1977+ | DKS/DKT | 52329883208 |
DAF FA 95 .400 | 11630 см3 ( 401 HP л. с.) | 1993+ | WS295G | 53339886715 |
DAF FA 95 .380 | 11630 см3 ( 380 HP л. с.) | 1987+ | WS282 | 53339886406 |
DAF FA 95 .350 | 11630 см3 ( 350 HP л. с.) | 1987+ | WS259 | 53339886406 |
DAF FA 95 .310 | 11630 см3 ( 310 HP л. с.) | 1987+ | WS225 | 53339886406 |
DAF FT 95 .330 | 11630 см3 ( 324 HP л. с.) | 1987+ | WS242L | 452070-0003 |
DAF FA 95 .400 | 11630 см3 ( 395 HP л. с.) | 1987+ | WS295L | 452070-0003 |
DAF DAF MX300 / MX340 | 12,91 L3 ( 408462 л. с.) | 2004+ | MX300 / MX340 | 13879980066 |
DAF 12.58 L 340 к. с | 12.583 ( 340 к. с.) | 2007-09 | XF250M | 53319887118 |
DAF XE280C, 12.6 L, 2001+ | 12580 cm3 ( 381 к. с.) | 2001+ | XE280C | 53319887145 |
DAF XF95 .480 | 12580 см3 ( 480 HP л. с.) | 2002+ | XE355C1 | 735059-5004S |
DAF XF95 .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 2002+ | XE390C1 | 735059-0003 |
DAF XF95 .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 2002+ | XE315C | 706844-5007S |
DAF XF95 .380 | 12580 см3 ( 380 HP л. с.) | 2002+ | XE280C | 706844-5007S |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XF315M | 706844-5007S |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XE315C | 706844-5007S |
DAF XF95 .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 2002+ | XF315M | 706844-0004 |
DAF XF95 .380 | 12580 см3 ( 380 HP л. с.) | 2002+ | XF280M | 706844-0004 |
DAF CF85 .340 | 12580 см3 ( 340 HP л. с.) | 2002+ | XF250 / XE250C | 706844-0004 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XF315M | 706844-0004 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XF250M | 706844-0004 |
DAF 95XF .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1997+ | XF280M | 706844-0004 |
DAF CF85 | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE315C Euro 3 | 53319887145 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 480 HP л. с.) | 2001+ | XE355 | 53319887145 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 428 HP л. с.) | 2001+ | XE315 | 53319887145 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE280C Euro 3 | 53319887145 |
DAF CF85 | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE250C/280C Euro 3 | 53319887144 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE250C/280C Euro 3 | 53319887144 |
DAF CF85 | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 1999+ | XF280M Euro 2 | 53319887143 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 1999+ | XF280M Euro 2 | 53319887143 |
DAF 95XF .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 2000+ | XE355C | 452281-5016S |
DAF 95XF .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 2000+ | XE390C0 | 452281-0014 |
DAF 95XF .480 | 12580 см3 ( 480 HP л. с.) | 2000+ | XF355M | 452281-0013 |
DAF 95XF .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 1999+ | XF355M | 452281-0008 |
DAF 95XF .475 | 12580 см3 ( 475 HP л. с.) | 2000+ | XE355C | 452281-0008 |
DAF 95XF .420 | 12580 см3 ( 420 HP л. с.) | 1999+ | XF355M | 452281-0006 |
DAF 95XF .380 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1997+ | XF280M | 452229-5002S |
DAF 95XF .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1997+ | XF315M | 452229-5001S |
DAF MX13, 12.9 L, 2016+ | 12900 cm3 ( 412-510 л. с.) | 2016+ | MX13 | 3781187 |
DAF 400 | 2500 см3 ( 97 HP л. с.) | 1980+ | 152A / XD3S/XD3T | 53249886075 |
DAF 1900 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 1700 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 1300 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 1100 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 2300 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHT825 | 465942-0013 |
DAF 2100 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHT825 | 465942-0013 |
DAF 1800 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHT825 | 465942-0013 |
DAF 2500 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHS825 | 465942-0012 |
DAF CF75.315 | 9.23 ( 320 л. с.) | 1997+ | PF235M-F75 / PF230M | 452231-5001S |
DAF LF 45/55 | Немає даних3 ( Немає даних л. с.) | Немає даних | 6BTA | 3525648 |
У нашій компанії «Centr Turbin» виконується ремонт для вантажних авто DAF. Ми пропонуємо якісні послуги з гарантією.
4 ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ВИХОДУ З ЛАДУ ТУРБІНИ
Ремонт турбін в вантажівок DAF проводиться при сильному зносі певних ділянок турбокомпресора і під час ліквідацій наслідки ДТП. Механіки виділяють 4 основні причини, чому виникають поломки вантажного турбонагнітача.
- Низька кількість мастила і недостатнє охолодження.
Однією з основних причин, чому потрібно ремонт турбокомпресора, є недостатня кількість масла, що попадає на підшипники. В результаті з'являється масляне голодування двигуна, адже мастило не тільки не виконує свої функції, а і не охолоджує. Тому замість робочої температури в межах до 90 градусів показник наближається до 400 о с. При такому режимі роботи, масло згорає і це призводить до закоксованности масляних магістралей. Підшипники зношуються, а вал турбіни втрачає центрування, і компресор турбіни отримує серйозні пошкодження, які потрібно вирішити в найкоротші терміни, щоб не спровокувати аварійну ситуацію. - Забруднене і неякісне масло.
Брудний мастильний матеріал містить абразивні частинки, які при попаданні всередину турбіни призводять до деформацій підшипників і крильчатки. Пошкоджені підшипники збільшують радіальний люфт. Тому водієві доводиться в терміновому порядку заганяти автомобіль в автосервіс. - Потрапляння всередину різних предметів чужорідного походження.
Це може статися через неякісно проведеного ремонту, коли всередину потрапляють сторонні предмети. Тверді частинки стають причиною деформації крил турбіни. Також сміття може потрапити всередину турбокомпресора через зношені фільтри або впускні патрубки. Вони викликають ушкодження ротора. І чим раніше проблема буде усунена, тим дешевше обійдеться автовласникові ремонт вантажівки. - Засмічення вентиляції картерними газами.
Циркуляція картерних газів в моторі неминуча. Вони з'являються за рахунок прориву вихлопів з циліндрів крізь поршні. Абсолютно всі двигуни мають спеціальну вентиляційну систему, через яку виводяться картерні гази назовні. До того ж, ці газові маси містять частинки відпрацьованого палива, які фільтруються у вихлопній системі.
Якщо вентиляційна система буде засмічена, то збільшення тиску буде перешкоджати витіканню мастила з магістралей турбокомпресора всередину мотора. В такому випадку, мастильний матеріал буде просто текти в іншому напрямку, що призведе до його просочуванню в компресорну частина. Після чого мастило потрапляє в інтеркулер і у впускні клапани, а через них в камери згоряння. В результаті збільшується витрачається кількість мастила, але при цьому технічна рідина ніяк не буде поліпшувати якість роботи турбодвигуна.
Якщо ж мастило буде потрапляти в турбінну частину, то вона буде просто згоряти під впливом високих температур. Це стане причиною закоксованности равлики турбонагнітача. Якщо ситуацію запустити, то ротор турбіни почне зачіпати засмічення і перестане обертатися з потрібною швидкістю.
«СИМПТОМИ» ЗЛАМАНОЮ ТУРБІНИ
Наша компанія займається обслуговуванням вантажівок DAF. Ремонт турбіни найчастіше є наслідком того, що водій не дотримувався основних правил експлуатації. Також причинами поломок можуть послужити неякісні запчастини, які були встановлені, покупка б/у турбокомпресора з серйозними, але прихованими ушкодженнями.
Основні ознаки несправності, які сигналізують про те, що пора звернутися до механікам:
- Знижується динаміка розгону машини, і падають показники потужності. Відбувається це із-за недостатнього надходження всередину повітряних мас і деформацій у системі турбонаддува;
- Чорний, синій або сірий дим з вихлопної труби. Вихлопи світлого кольору характерні при згорянні мастила в циліндрах двигуна. Відбувається це через порушення герметизації масляних магістралей. Чорний дим виникає із-за витоку повітряних мас у компресорної частини турбіни;
- Високий витрата масла. Це говорить, як про витік мастила, так і про його згорянні всередині равлики турбокомпресора;
- Сторонні шуми і свист. Можливими причинами є витік вихлопів або ж деформація окремих силових вузлів агрегату.
ЧОМУ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ В КОМПАНІЮ «CENTR TURBIN»?
Всі роботи виконуються на сучасному технічному оснащенні та професійних стендах для балансування та фінального тесту на працездатність. Комп'ютерна діагностика дозволяє виявити деформації і несправності вже на початкових стадіях, щоб вчасно запобігти негативні наслідки. Наші співробітники мають великий досвід роботи з турбокомпресорами всіляких моделей, тому виконують ремонт будь-якої складності.
Виробляємо заміну зношених запчастин на нові та оригінальні, схвалені виробниками автомобілів. Не використовуємо дешеві китайські аналоги, які сприяють збільшенню ситуації і призводять до великим поломки із-за некоректної роботи турбонагнітача. На всі автомобільні запчастини є також гарантія від виробника.
Наші СТО знаходяться в більшості міст України. Точні адреси і контакти ви можете знайти на нашому сайті.
МОДЕЛЬ | ОБ'ЄМ ДВИГУНА | РІК ВИПУСКУ | КОД ДВИГУНА | НОМЕР ТУРБІНИ |
DAF з двигуном PR | 3 ( л. с.) | 2004+ | PR | 4037483 |
DAF | 11,63 ( 268 - 315 л. с. л. с.) | 1991- | WS315L, WS268L | 452070-5010S |
DAF 3300 | 11600 см3 ( 310 HP л. с.) | 1985+ | DKX1160 | 53369886455 |
DAF 3300 | 11600 см3 ( 330 HP л. с.) | 1983+ | DKX1160 | 53369886454 |
DAF 3600 | 11600 см3 ( 310 HP л. с.) | 1981+ | DKS1160 | 53369886451 |
DAF Industriemotor | 11600 см3 ( 300 HP л. с.) | 1984+ | DKZE1160 | 53369886449 |
DAF 3600 | 11600 см3 ( 300 HP л. с.) | 1984+ | DKZE1160 | 53369886449 |
DAF 2800 | 11600 см3 ( 300 HP л. с.) | 1984+ | DKZE1160 | 53369886449 |
DAF FA 95 .430 | 11600 см3 ( 428 HP л. с.) | 1991+ | 315 WS | 53339886713 |
DAF 3300 | 11600 см3 ( 330 HP л. с.) | 1981+ | DKX1160 | 53339886450 |
DAF FA 95 .400 | 11600 см3 ( 401 HP л. с.) | 1991+ | WS295G | 53339886415 |
DAF Generator | 11600 см3 ( 231 HP л. с.) | 1990 | NTG1160WS | 53299886705 |
DAF 2800 | 11600 см3 ( Немає даних л. с.) | 1977+ | DKS/DKT | 52329883208 |
DAF FA 95 .400 | 11630 см3 ( 401 HP л. с.) | 1993+ | WS295G | 53339886715 |
DAF FA 95 .380 | 11630 см3 ( 380 HP л. с.) | 1987+ | WS282 | 53339886406 |
DAF FA 95 .350 | 11630 см3 ( 350 HP л. с.) | 1987+ | WS259 | 53339886406 |
DAF FA 95 .310 | 11630 см3 ( 310 HP л. с.) | 1987+ | WS225 | 53339886406 |
DAF FT 95 .330 | 11630 см3 ( 324 HP л. с.) | 1987+ | WS242L | 452070-0003 |
DAF FA 95 .400 | 11630 см3 ( 395 HP л. с.) | 1987+ | WS295L | 452070-0003 |
DAF DAF MX300 / MX340 | 12,91 L3 ( 408462 л. с.) | 2004+ | MX300 / MX340 | 13879980066 |
DAF 12.58 L 340 к. с | 12.583 ( 340 к. с.) | 2007-09 | XF250M | 53319887118 |
DAF XE280C, 12.6 L, 2001+ | 12580 cm3 ( 381 к. с.) | 2001+ | XE280C | 53319887145 |
DAF XF95 .480 | 12580 см3 ( 480 HP л. с.) | 2002+ | XE355C1 | 735059-5004S |
DAF XF95 .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 2002+ | XE390C1 | 735059-0003 |
DAF XF95 .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 2002+ | XE315C | 706844-5007S |
DAF XF95 .380 | 12580 см3 ( 380 HP л. с.) | 2002+ | XE280C | 706844-5007S |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XF315M | 706844-5007S |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XE315C | 706844-5007S |
DAF XF95 .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 2002+ | XF315M | 706844-0004 |
DAF XF95 .380 | 12580 см3 ( 380 HP л. с.) | 2002+ | XF280M | 706844-0004 |
DAF CF85 .340 | 12580 см3 ( 340 HP л. с.) | 2002+ | XF250 / XE250C | 706844-0004 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XF315M | 706844-0004 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XF250M | 706844-0004 |
DAF 95XF .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1997+ | XF280M | 706844-0004 |
DAF CF85 | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE315C Euro 3 | 53319887145 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 480 HP л. с.) | 2001+ | XE355 | 53319887145 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 428 HP л. с.) | 2001+ | XE315 | 53319887145 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE280C Euro 3 | 53319887145 |
DAF CF85 | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE250C/280C Euro 3 | 53319887144 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE250C/280C Euro 3 | 53319887144 |
DAF CF85 | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 1999+ | XF280M Euro 2 | 53319887143 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 1999+ | XF280M Euro 2 | 53319887143 |
DAF 95XF .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 2000+ | XE355C | 452281-5016S |
DAF 95XF .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 2000+ | XE390C0 | 452281-0014 |
DAF 95XF .480 | 12580 см3 ( 480 HP л. с.) | 2000+ | XF355M | 452281-0013 |
DAF 95XF .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 1999+ | XF355M | 452281-0008 |
DAF 95XF .475 | 12580 см3 ( 475 HP л. с.) | 2000+ | XE355C | 452281-0008 |
DAF 95XF .420 | 12580 см3 ( 420 HP л. с.) | 1999+ | XF355M | 452281-0006 |
DAF 95XF .380 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1997+ | XF280M | 452229-5002S |
DAF 95XF .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1997+ | XF315M | 452229-5001S |
DAF MX13, 12.9 L, 2016+ | 12900 cm3 ( 412-510 л. с.) | 2016+ | MX13 | 3781187 |
DAF 400 | 2500 см3 ( 97 HP л. с.) | 1980+ | 152A / XD3S/XD3T | 53249886075 |
DAF 1900 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 1700 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 1300 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 1100 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 2300 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHT825 | 465942-0013 |
DAF 2100 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHT825 | 465942-0013 |
DAF 1800 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHT825 | 465942-0013 |
DAF 2500 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHS825 | 465942-0012 |
DAF CF75.315 | 9.23 ( 320 л. с.) | 1997+ | PF235M-F75 / PF230M | 452231-5001S |
DAF LF 45/55 | Немає даних3 ( Немає даних л. с.) | Немає даних | 6BTA | 3525648 |
У нашій компанії «Centr Turbin» виконується ремонт для вантажних авто DAF. Ми пропонуємо якісні послуги з гарантією.
4 ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ВИХОДУ З ЛАДУ ТУРБІНИ
Ремонт турбін в вантажівок DAF проводиться при сильному зносі певних ділянок турбокомпресора і під час ліквідацій наслідки ДТП. Механіки виділяють 4 основні причини, чому виникають поломки вантажного турбонагнітача.
- Низька кількість мастила і недостатнє охолодження.
Однією з основних причин, чому потрібно ремонт турбокомпресора, є недостатня кількість масла, що попадає на підшипники. В результаті з'являється масляне голодування двигуна, адже мастило не тільки не виконує свої функції, а і не охолоджує. Тому замість робочої температури в межах до 90 градусів показник наближається до 400 о с. При такому режимі роботи, масло згорає і це призводить до закоксованности масляних магістралей. Підшипники зношуються, а вал турбіни втрачає центрування, і компресор турбіни отримує серйозні пошкодження, які потрібно вирішити в найкоротші терміни, щоб не спровокувати аварійну ситуацію. - Забруднене і неякісне масло.
Брудний мастильний матеріал містить абразивні частинки, які при попаданні всередину турбіни призводять до деформацій підшипників і крильчатки. Пошкоджені підшипники збільшують радіальний люфт. Тому водієві доводиться в терміновому порядку заганяти автомобіль в автосервіс. - Потрапляння всередину різних предметів чужорідного походження.
Це може статися через неякісно проведеного ремонту, коли всередину потрапляють сторонні предмети. Тверді частинки стають причиною деформації крил турбіни. Також сміття може потрапити всередину турбокомпресора через зношені фільтри або впускні патрубки. Вони викликають ушкодження ротора. І чим раніше проблема буде усунена, тим дешевше обійдеться автовласникові ремонт вантажівки. - Засмічення вентиляції картерними газами.
Циркуляція картерних газів в моторі неминуча. Вони з'являються за рахунок прориву вихлопів з циліндрів крізь поршні. Абсолютно всі двигуни мають спеціальну вентиляційну систему, через яку виводяться картерні гази назовні. До того ж, ці газові маси містять частинки відпрацьованого палива, які фільтруються у вихлопній системі.
Якщо вентиляційна система буде засмічена, то збільшення тиску буде перешкоджати витіканню мастила з магістралей турбокомпресора всередину мотора. В такому випадку, мастильний матеріал буде просто текти в іншому напрямку, що призведе до його просочуванню в компресорну частина. Після чого мастило потрапляє в інтеркулер і у впускні клапани, а через них в камери згоряння. В результаті збільшується витрачається кількість мастила, але при цьому технічна рідина ніяк не буде поліпшувати якість роботи турбодвигуна.
Якщо ж мастило буде потрапляти в турбінну частину, то вона буде просто згоряти під впливом високих температур. Це стане причиною закоксованности равлики турбонагнітача. Якщо ситуацію запустити, то ротор турбіни почне зачіпати засмічення і перестане обертатися з потрібною швидкістю.
«СИМПТОМИ» ЗЛАМАНОЮ ТУРБІНИ
Наша компанія займається обслуговуванням вантажівок DAF. Ремонт турбіни найчастіше є наслідком того, що водій не дотримувався основних правил експлуатації. Також причинами поломок можуть послужити неякісні запчастини, які були встановлені, покупка б/у турбокомпресора з серйозними, але прихованими ушкодженнями.
Основні ознаки несправності, які сигналізують про те, що пора звернутися до механікам:
- Знижується динаміка розгону машини, і падають показники потужності. Відбувається це із-за недостатнього надходження всередину повітряних мас і деформацій у системі турбонаддува;
- Чорний, синій або сірий дим з вихлопної труби. Вихлопи світлого кольору характерні при згорянні мастила в циліндрах двигуна. Відбувається це через порушення герметизації масляних магістралей. Чорний дим виникає із-за витоку повітряних мас у компресорної частини турбіни;
- Високий витрата масла. Це говорить, як про витік мастила, так і про його згорянні всередині равлики турбокомпресора;
- Сторонні шуми і свист. Можливими причинами є витік вихлопів або ж деформація окремих силових вузлів агрегату.
ЧОМУ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ В КОМПАНІЮ «CENTR TURBIN»?
Всі роботи виконуються на сучасному технічному оснащенні та професійних стендах для балансування та фінального тесту на працездатність. Комп'ютерна діагностика дозволяє виявити деформації і несправності вже на початкових стадіях, щоб вчасно запобігти негативні наслідки. Наші співробітники мають великий досвід роботи з турбокомпресорами всіляких моделей, тому виконують ремонт будь-якої складності.
Виробляємо заміну зношених запчастин на нові та оригінальні, схвалені виробниками автомобілів. Не використовуємо дешеві китайські аналоги, які сприяють збільшенню ситуації і призводять до великим поломки із-за некоректної роботи турбонагнітача. На всі автомобільні запчастини є також гарантія від виробника.
Наші СТО знаходяться в більшості міст України. Точні адреси і контакти ви можете знайти на нашому сайті.
МОДЕЛЬ | ОБ'ЄМ ДВИГУНА | РІК ВИПУСКУ | КОД ДВИГУНА | НОМЕР ТУРБІНИ |
DAF з двигуном PR | 3 ( л. с.) | 2004+ | PR | 4037483 |
DAF | 11,63 ( 268 - 315 л. с. л. с.) | 1991- | WS315L, WS268L | 452070-5010S |
DAF 3300 | 11600 см3 ( 310 HP л. с.) | 1985+ | DKX1160 | 53369886455 |
DAF 3300 | 11600 см3 ( 330 HP л. с.) | 1983+ | DKX1160 | 53369886454 |
DAF 3600 | 11600 см3 ( 310 HP л. с.) | 1981+ | DKS1160 | 53369886451 |
DAF Industriemotor | 11600 см3 ( 300 HP л. с.) | 1984+ | DKZE1160 | 53369886449 |
DAF 3600 | 11600 см3 ( 300 HP л. с.) | 1984+ | DKZE1160 | 53369886449 |
DAF 2800 | 11600 см3 ( 300 HP л. с.) | 1984+ | DKZE1160 | 53369886449 |
DAF FA 95 .430 | 11600 см3 ( 428 HP л. с.) | 1991+ | 315 WS | 53339886713 |
DAF 3300 | 11600 см3 ( 330 HP л. с.) | 1981+ | DKX1160 | 53339886450 |
DAF FA 95 .400 | 11600 см3 ( 401 HP л. с.) | 1991+ | WS295G | 53339886415 |
DAF Generator | 11600 см3 ( 231 HP л. с.) | 1990 | NTG1160WS | 53299886705 |
DAF 2800 | 11600 см3 ( Немає даних л. с.) | 1977+ | DKS/DKT | 52329883208 |
DAF FA 95 .400 | 11630 см3 ( 401 HP л. с.) | 1993+ | WS295G | 53339886715 |
DAF FA 95 .380 | 11630 см3 ( 380 HP л. с.) | 1987+ | WS282 | 53339886406 |
DAF FA 95 .350 | 11630 см3 ( 350 HP л. с.) | 1987+ | WS259 | 53339886406 |
DAF FA 95 .310 | 11630 см3 ( 310 HP л. с.) | 1987+ | WS225 | 53339886406 |
DAF FT 95 .330 | 11630 см3 ( 324 HP л. с.) | 1987+ | WS242L | 452070-0003 |
DAF FA 95 .400 | 11630 см3 ( 395 HP л. с.) | 1987+ | WS295L | 452070-0003 |
DAF DAF MX300 / MX340 | 12,91 L3 ( 408462 л. с.) | 2004+ | MX300 / MX340 | 13879980066 |
DAF 12.58 L 340 к. с | 12.583 ( 340 к. с.) | 2007-09 | XF250M | 53319887118 |
DAF XE280C, 12.6 L, 2001+ | 12580 cm3 ( 381 к. с.) | 2001+ | XE280C | 53319887145 |
DAF XF95 .480 | 12580 см3 ( 480 HP л. с.) | 2002+ | XE355C1 | 735059-5004S |
DAF XF95 .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 2002+ | XE390C1 | 735059-0003 |
DAF XF95 .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 2002+ | XE315C | 706844-5007S |
DAF XF95 .380 | 12580 см3 ( 380 HP л. с.) | 2002+ | XE280C | 706844-5007S |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XF315M | 706844-5007S |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XE315C | 706844-5007S |
DAF XF95 .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 2002+ | XF315M | 706844-0004 |
DAF XF95 .380 | 12580 см3 ( 380 HP л. с.) | 2002+ | XF280M | 706844-0004 |
DAF CF85 .340 | 12580 см3 ( 340 HP л. с.) | 2002+ | XF250 / XE250C | 706844-0004 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XF315M | 706844-0004 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1999+ | XF250M | 706844-0004 |
DAF 95XF .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1997+ | XF280M | 706844-0004 |
DAF CF85 | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE315C Euro 3 | 53319887145 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 480 HP л. с.) | 2001+ | XE355 | 53319887145 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 428 HP л. с.) | 2001+ | XE315 | 53319887145 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE280C Euro 3 | 53319887145 |
DAF CF85 | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE250C/280C Euro 3 | 53319887144 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 2001+ | XE250C/280C Euro 3 | 53319887144 |
DAF CF85 | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 1999+ | XF280M Euro 2 | 53319887143 |
DAF 95XF | 12580 см3 ( 381 HP л. с.) | 1999+ | XF280M Euro 2 | 53319887143 |
DAF 95XF .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 2000+ | XE355C | 452281-5016S |
DAF 95XF .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 2000+ | XE390C0 | 452281-0014 |
DAF 95XF .480 | 12580 см3 ( 480 HP л. с.) | 2000+ | XF355M | 452281-0013 |
DAF 95XF .530 | 12580 см3 ( 530 HP л. с.) | 1999+ | XF355M | 452281-0008 |
DAF 95XF .475 | 12580 см3 ( 475 HP л. с.) | 2000+ | XE355C | 452281-0008 |
DAF 95XF .420 | 12580 см3 ( 420 HP л. с.) | 1999+ | XF355M | 452281-0006 |
DAF 95XF .380 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1997+ | XF280M | 452229-5002S |
DAF 95XF .430 | 12580 см3 ( 430 HP л. с.) | 1997+ | XF315M | 452229-5001S |
DAF MX13, 12.9 L, 2016+ | 12900 cm3 ( 412-510 л. с.) | 2016+ | MX13 | 3781187 |
DAF 400 | 2500 см3 ( 97 HP л. с.) | 1980+ | 152A / XD3S/XD3T | 53249886075 |
DAF 1900 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 1700 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 1300 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 1100 | 6240 см3 ( 177 HP л. с.) | 1986+ | 620DNT | 466780-0001 |
DAF 2300 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHT825 | 465942-0013 |
DAF 2100 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHT825 | 465942-0013 |
DAF 1800 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHT825 | 465942-0013 |
DAF 2500 | 8270 см3 ( 218 HP л. с.) | Немає даних | DHS825 | 465942-0012 |
DAF CF75.315 | 9.23 ( 320 л. с.) | 1997+ | PF235M-F75 / PF230M | 452231-5001S |
DAF LF 45/55 | Немає даних3 ( Немає даних л. с.) | Немає даних | 6BTA | 3525648 |
У нашій компанії «Centr Turbin» виконується ремонт для вантажних авто DAF. Ми пропонуємо якісні послуги з гарантією.
4 ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ВИХОДУ З ЛАДУ ТУРБІНИ
Ремонт турбін в вантажівок DAF проводиться при сильному зносі певних ділянок турбокомпресора і під час ліквідацій наслідки ДТП. Механіки виділяють 4 основні причини, чому виникають поломки вантажного турбонагнітача.
- Низька кількість мастила і недостатнє охолодження.
Однією з основних причин, чому потрібно ремонт турбокомпресора, є недостатня кількість масла, що попадає на підшипники. В результаті з'являється масляне голодування двигуна, адже мастило не тільки не виконує свої функції, а і не охолоджує. Тому замість робочої температури в межах до 90 градусів показник наближається до 400 о с. При такому режимі роботи, масло згорає і це призводить до закоксованности масляних магістралей. Підшипники зношуються, а вал турбіни втрачає центрування, і компресор турбіни отримує серйозні пошкодження, які потрібно вирішити в найкоротші терміни, щоб не спровокувати аварійну ситуацію. - Забруднене і неякісне масло.
Брудний мастильний матеріал містить абразивні частинки, які при попаданні всередину турбіни призводять до деформацій підшипників і крильчатки. Пошкоджені підшипники збільшують радіальний люфт. Тому водієві доводиться в терміновому порядку заганяти автомобіль в автосервіс. - Потрапляння всередину різних предметів чужорідного походження.
Це може статися через неякісно проведеного ремонту, коли всередину потрапляють сторонні предмети. Тверді частинки стають причиною деформації крил турбіни. Також сміття може потрапити всередину турбокомпресора через зношені фільтри або впускні патрубки. Вони викликають ушкодження ротора. І чим раніше проблема буде усунена, тим дешевше обійдеться автовласникові ремонт вантажівки. - Засмічення вентиляції картерними газами.
Циркуляція картерних газів в моторі неминуча. Вони з'являються за рахунок прориву вихлопів з циліндрів крізь поршні. Абсолютно всі двигуни мають спеціальну вентиляційну систему, через яку виводяться картерні гази назовні. До того ж, ці газові маси містять частинки відпрацьованого палива, які фільтруються у вихлопній системі.
Якщо вентиляційна система буде засмічена, то збільшення тиску буде перешкоджати витіканню мастила з магістралей турбокомпресора всередину мотора. В такому випадку, мастильний матеріал буде просто текти в іншому напрямку, що призведе до його просочуванню в компресорну частина. Після чого мастило потрапляє в інтеркулер і у впускні клапани, а через них в камери згоряння. В результаті збільшується витрачається кількість мастила, але при цьому технічна рідина ніяк не буде поліпшувати якість роботи турбодвигуна.
Якщо ж мастило буде потрапляти в турбінну частину, то вона буде просто згоряти під впливом високих температур. Це стане причиною закоксованности равлики турбонагнітача. Якщо ситуацію запустити, то ротор турбіни почне зачіпати засмічення і перестане обертатися з потрібною швидкістю.
«СИМПТОМИ» ЗЛАМАНОЮ ТУРБІНИ
Наша компанія займається обслуговуванням вантажівок DAF. Ремонт турбіни найчастіше є наслідком того, що водій не дотримувався основних правил експлуатації. Також причинами поломок можуть послужити неякісні запчастини, які були встановлені, покупка б/у турбокомпресора з серйозними, але прихованими ушкодженнями.
Основні ознаки несправності, які сигналізують про те, що пора звернутися до механікам:
- Знижується динаміка розгону машини, і падають показники потужності. Відбувається це із-за недостатнього надходження всередину повітряних мас і деформацій у системі турбонаддува;
- Чорний, синій або сірий дим з вихлопної труби. Вихлопи світлого кольору характерні при згорянні мастила в циліндрах двигуна. Відбувається це через порушення герметизації масляних магістралей. Чорний дим виникає із-за витоку повітряних мас у компресорної частини турбіни;
- Високий витрата масла. Це говорить, як про витік мастила, так і про його згорянні всередині равлики турбокомпресора;
- Сторонні шуми і свист. Можливими причинами є витік вихлопів або ж деформація окремих силових вузлів агрегату.
ЧОМУ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ В КОМПАНІЮ «TURBOMARKET»?
Всі роботи виконуються на сучасному технічному оснащенні та професійних стендах для балансування та фінального тесту на працездатність. Комп'ютерна діагностика дозволяє виявити деформації і несправності вже на початкових стадіях, щоб вчасно запобігти негативні наслідки. Наші співробітники мають великий досвід роботи з турбокомпресорами всіляких моделей, тому виконують ремонт будь-якої складності.
Виробляємо заміну зношених запчастин на нові та оригінальні, схвалені виробниками автомобілів. Не використовуємо дешеві китайські аналоги, які сприяють збільшенню ситуації і призводять до великим поломки із-за некоректної роботи турбонагнітача. На всі автомобільні запчастини є також гарантія від виробника.
Наші СТО знаходяться в більшості міст України. Точні адреси і контакти ви можете знайти на нашому сайті. https://turbomarket.com.ua