Продавець TURBOMARKET розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
55 відгуків
Всё для ремонта турбокомпрессоров. Ремонт и продажа турбин.
+380 (97) 610-12-53
+380 (63) 583-65-72

РЕМОНТ ТУРБІН ДЛЯ ВАНТАЖНИХ АВТО DAF

МОДЕЛЬ ОБ'ЄМ ДВИГУНА РІК ВИПУСКУ КОД ДВИГУНА НОМЕР ТУРБІНИ
DAF з двигуном PR 3 ( л. с.) 2004+ PR 4037483
DAF 11,63 ( 268 - 315 л. с. л. с.) 1991- WS315L, WS268L 452070-5010S
DAF 3300 11600 см3 ( 310 HP л. с.) 1985+ DKX1160 53369886455
DAF 3300 11600 см3 ( 330 HP л. с.) 1983+ DKX1160 53369886454
DAF 3600 11600 см3 ( 310 HP л. с.) 1981+ DKS1160 53369886451
DAF Industriemotor 11600 см3 ( 300 HP л. с.) 1984+ DKZE1160 53369886449
DAF 3600 11600 см3 ( 300 HP л. с.) 1984+ DKZE1160 53369886449
DAF 2800 11600 см3 ( 300 HP л. с.) 1984+ DKZE1160 53369886449
DAF FA 95 .430 11600 см3 ( 428 HP л. с.) 1991+ 315 WS 53339886713
DAF 3300 11600 см3 ( 330 HP л. с.) 1981+ DKX1160 53339886450
DAF FA 95 .400 11600 см3 ( 401 HP л. с.) 1991+ WS295G 53339886415
DAF Generator 11600 см3 ( 231 HP л. с.) 1990 NTG1160WS 53299886705
DAF 2800 11600 см3 ( Немає даних л. с.) 1977+ DKS/DKT 52329883208
DAF FA 95 .400 11630 см3 ( 401 HP л. с.) 1993+ WS295G 53339886715
DAF FA 95 .380 11630 см3 ( 380 HP л. с.) 1987+ WS282 53339886406
DAF FA 95 .350 11630 см3 ( 350 HP л. с.) 1987+ WS259 53339886406
DAF FA 95 .310 11630 см3 ( 310 HP л. с.) 1987+ WS225 53339886406
DAF FT 95 .330 11630 см3 ( 324 HP л. с.) 1987+ WS242L 452070-0003
DAF FA 95 .400 11630 см3 ( 395 HP л. с.) 1987+ WS295L 452070-0003
DAF DAF MX300 / MX340 12,91 L3 ( 408462 л. с.) 2004+ MX300 / MX340 13879980066
DAF 12.58 L 340 к. с 12.583 ( 340 к. с.) 2007-09 XF250M 53319887118
DAF XE280C, 12.6 L, 2001+ 12580 cm3 ( 381 к. с.) 2001+ XE280C 53319887145
DAF XF95 .480 12580 см3 ( 480 HP л. с.) 2002+ XE355C1 735059-5004S
DAF XF95 .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 2002+ XE390C1 735059-0003
DAF XF95 .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 2002+ XE315C 706844-5007S
DAF XF95 .380 12580 см3 ( 380 HP л. с.) 2002+ XE280C 706844-5007S
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XF315M 706844-5007S
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XE315C 706844-5007S
DAF XF95 .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 2002+ XF315M 706844-0004
DAF XF95 .380 12580 см3 ( 380 HP л. с.) 2002+ XF280M 706844-0004
DAF CF85 .340 12580 см3 ( 340 HP л. с.) 2002+ XF250 / XE250C 706844-0004
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XF315M 706844-0004
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XF250M 706844-0004
DAF 95XF .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1997+ XF280M 706844-0004
DAF CF85 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE315C Euro 3 53319887145
DAF 95XF 12580 см3 ( 480 HP л. с.) 2001+ XE355 53319887145
DAF 95XF 12580 см3 ( 428 HP л. с.) 2001+ XE315 53319887145
DAF 95XF 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE280C Euro 3 53319887145
DAF CF85 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE250C/280C Euro 3 53319887144
DAF 95XF 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE250C/280C Euro 3 53319887144
DAF CF85 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 1999+ XF280M Euro 2 53319887143
DAF 95XF 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 1999+ XF280M Euro 2 53319887143
DAF 95XF .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 2000+ XE355C 452281-5016S
DAF 95XF .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 2000+ XE390C0 452281-0014
DAF 95XF .480 12580 см3 ( 480 HP л. с.) 2000+ XF355M 452281-0013
DAF 95XF .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 1999+ XF355M 452281-0008
DAF 95XF .475 12580 см3 ( 475 HP л. с.) 2000+ XE355C 452281-0008
DAF 95XF .420 12580 см3 ( 420 HP л. с.) 1999+ XF355M 452281-0006
DAF 95XF .380 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1997+ XF280M 452229-5002S
DAF 95XF .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1997+ XF315M 452229-5001S
DAF MX13, 12.9 L, 2016+ 12900 cm3 ( 412-510 л. с.) 2016+ MX13 3781187
DAF 400 2500 см3 ( 97 HP л. с.) 1980+ 152A / XD3S/XD3T 53249886075
DAF 1900 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 1700 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 1300 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 1100 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 2300 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHT825 465942-0013
DAF 2100 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHT825 465942-0013
DAF 1800 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHT825 465942-0013
DAF 2500 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHS825 465942-0012
DAF CF75.315 9.23 ( 320 л. с.) 1997+ PF235M-F75 / PF230M 452231-5001S
DAF LF 45/55 Немає даних3 ( Немає даних л. с.) Немає даних 6BTA 3525648

У нашій компанії «Centr Turbin» виконується ремонт для вантажних авто DAF. Ми пропонуємо якісні послуги з гарантією.

4 ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ВИХОДУ З ЛАДУ ТУРБІНИ

Ремонт турбін в вантажівок DAF проводиться при сильному зносі певних ділянок турбокомпресора і під час ліквідацій наслідки ДТП. Механіки виділяють 4 основні причини, чому виникають поломки вантажного турбонагнітача.

  1. Низька кількість мастила і недостатнє охолодження.

    Однією з основних причин, чому потрібно ремонт турбокомпресора, є недостатня кількість масла, що попадає на підшипники. В результаті з'являється масляне голодування двигуна, адже мастило не тільки не виконує свої функції, а і не охолоджує. Тому замість робочої температури в межах до 90 градусів показник наближається до 400 о с. При такому режимі роботи, масло згорає і це призводить до закоксованности масляних магістралей. Підшипники зношуються, а вал турбіни втрачає центрування, і компресор турбіни отримує серйозні пошкодження, які потрібно вирішити в найкоротші терміни, щоб не спровокувати аварійну ситуацію.
  2. Забруднене і неякісне масло.

    Брудний мастильний матеріал містить абразивні частинки, які при попаданні всередину турбіни призводять до деформацій підшипників і крильчатки. Пошкоджені підшипники збільшують радіальний люфт. Тому водієві доводиться в терміновому порядку заганяти автомобіль в автосервіс.
  3. Потрапляння всередину різних предметів чужорідного походження.

    Це може статися через неякісно проведеного ремонту, коли всередину потрапляють сторонні предмети. Тверді частинки стають причиною деформації крил турбіни. Також сміття може потрапити всередину турбокомпресора через зношені фільтри або впускні патрубки. Вони викликають ушкодження ротора. І чим раніше проблема буде усунена, тим дешевше обійдеться автовласникові ремонт вантажівки.
  4. Засмічення вентиляції картерними газами.

    Циркуляція картерних газів в моторі неминуча. Вони з'являються за рахунок прориву вихлопів з циліндрів крізь поршні. Абсолютно всі двигуни мають спеціальну вентиляційну систему, через яку виводяться картерні гази назовні. До того ж, ці газові маси містять частинки відпрацьованого палива, які фільтруються у вихлопній системі.

Якщо вентиляційна система буде засмічена, то збільшення тиску буде перешкоджати витіканню мастила з магістралей турбокомпресора всередину мотора. В такому випадку, мастильний матеріал буде просто текти в іншому напрямку, що призведе до його просочуванню в компресорну частина. Після чого мастило потрапляє в інтеркулер і у впускні клапани, а через них в камери згоряння. В результаті збільшується витрачається кількість мастила, але при цьому технічна рідина ніяк не буде поліпшувати якість роботи турбодвигуна.

Якщо ж мастило буде потрапляти в турбінну частину, то вона буде просто згоряти під впливом високих температур. Це стане причиною закоксованности равлики турбонагнітача. Якщо ситуацію запустити, то ротор турбіни почне зачіпати засмічення і перестане обертатися з потрібною швидкістю.

Ремонт турбін для вантажних авто daf - Centr Turbin

«СИМПТОМИ» ЗЛАМАНОЮ ТУРБІНИ

Наша компанія займається обслуговуванням вантажівок DAF. Ремонт турбіни найчастіше є наслідком того, що водій не дотримувався основних правил експлуатації. Також причинами поломок можуть послужити неякісні запчастини, які були встановлені, покупка б/у турбокомпресора з серйозними, але прихованими ушкодженнями.

Основні ознаки несправності, які сигналізують про те, що пора звернутися до механікам:

  • Знижується динаміка розгону машини, і падають показники потужності. Відбувається це із-за недостатнього надходження всередину повітряних мас і деформацій у системі турбонаддува;
  • Чорний, синій або сірий дим з вихлопної труби. Вихлопи світлого кольору характерні при згорянні мастила в циліндрах двигуна. Відбувається це через порушення герметизації масляних магістралей. Чорний дим виникає із-за витоку повітряних мас у компресорної частини турбіни;
  • Високий витрата масла. Це говорить, як про витік мастила, так і про його згорянні всередині равлики турбокомпресора;
  • Сторонні шуми і свист. Можливими причинами є витік вихлопів або ж деформація окремих силових вузлів агрегату.

ЧОМУ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ В КОМПАНІЮ «CENTR TURBIN»?

Всі роботи виконуються на сучасному технічному оснащенні та професійних стендах для балансування та фінального тесту на працездатність. Комп'ютерна діагностика дозволяє виявити деформації і несправності вже на початкових стадіях, щоб вчасно запобігти негативні наслідки. Наші співробітники мають великий досвід роботи з турбокомпресорами всіляких моделей, тому виконують ремонт будь-якої складності.

Виробляємо заміну зношених запчастин на нові та оригінальні, схвалені виробниками автомобілів. Не використовуємо дешеві китайські аналоги, які сприяють збільшенню ситуації і призводять до великим поломки із-за некоректної роботи турбонагнітача. На всі автомобільні запчастини є також гарантія від виробника.

Наші СТО знаходяться в більшості міст України. Точні адреси і контакти ви можете знайти на нашому сайті.

МОДЕЛЬ ОБ'ЄМ ДВИГУНА РІК ВИПУСКУ КОД ДВИГУНА НОМЕР ТУРБІНИ
DAF з двигуном PR 3 ( л. с.) 2004+ PR 4037483
DAF 11,63 ( 268 - 315 л. с. л. с.) 1991- WS315L, WS268L 452070-5010S
DAF 3300 11600 см3 ( 310 HP л. с.) 1985+ DKX1160 53369886455
DAF 3300 11600 см3 ( 330 HP л. с.) 1983+ DKX1160 53369886454
DAF 3600 11600 см3 ( 310 HP л. с.) 1981+ DKS1160 53369886451
DAF Industriemotor 11600 см3 ( 300 HP л. с.) 1984+ DKZE1160 53369886449
DAF 3600 11600 см3 ( 300 HP л. с.) 1984+ DKZE1160 53369886449
DAF 2800 11600 см3 ( 300 HP л. с.) 1984+ DKZE1160 53369886449
DAF FA 95 .430 11600 см3 ( 428 HP л. с.) 1991+ 315 WS 53339886713
DAF 3300 11600 см3 ( 330 HP л. с.) 1981+ DKX1160 53339886450
DAF FA 95 .400 11600 см3 ( 401 HP л. с.) 1991+ WS295G 53339886415
DAF Generator 11600 см3 ( 231 HP л. с.) 1990 NTG1160WS 53299886705
DAF 2800 11600 см3 ( Немає даних л. с.) 1977+ DKS/DKT 52329883208
DAF FA 95 .400 11630 см3 ( 401 HP л. с.) 1993+ WS295G 53339886715
DAF FA 95 .380 11630 см3 ( 380 HP л. с.) 1987+ WS282 53339886406
DAF FA 95 .350 11630 см3 ( 350 HP л. с.) 1987+ WS259 53339886406
DAF FA 95 .310 11630 см3 ( 310 HP л. с.) 1987+ WS225 53339886406
DAF FT 95 .330 11630 см3 ( 324 HP л. с.) 1987+ WS242L 452070-0003
DAF FA 95 .400 11630 см3 ( 395 HP л. с.) 1987+ WS295L 452070-0003
DAF DAF MX300 / MX340 12,91 L3 ( 408462 л. с.) 2004+ MX300 / MX340 13879980066
DAF 12.58 L 340 к. с 12.583 ( 340 к. с.) 2007-09 XF250M 53319887118
DAF XE280C, 12.6 L, 2001+ 12580 cm3 ( 381 к. с.) 2001+ XE280C 53319887145
DAF XF95 .480 12580 см3 ( 480 HP л. с.) 2002+ XE355C1 735059-5004S
DAF XF95 .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 2002+ XE390C1 735059-0003
DAF XF95 .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 2002+ XE315C 706844-5007S
DAF XF95 .380 12580 см3 ( 380 HP л. с.) 2002+ XE280C 706844-5007S
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XF315M 706844-5007S
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XE315C 706844-5007S
DAF XF95 .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 2002+ XF315M 706844-0004
DAF XF95 .380 12580 см3 ( 380 HP л. с.) 2002+ XF280M 706844-0004
DAF CF85 .340 12580 см3 ( 340 HP л. с.) 2002+ XF250 / XE250C 706844-0004
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XF315M 706844-0004
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XF250M 706844-0004
DAF 95XF .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1997+ XF280M 706844-0004
DAF CF85 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE315C Euro 3 53319887145
DAF 95XF 12580 см3 ( 480 HP л. с.) 2001+ XE355 53319887145
DAF 95XF 12580 см3 ( 428 HP л. с.) 2001+ XE315 53319887145
DAF 95XF 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE280C Euro 3 53319887145
DAF CF85 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE250C/280C Euro 3 53319887144
DAF 95XF 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE250C/280C Euro 3 53319887144
DAF CF85 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 1999+ XF280M Euro 2 53319887143
DAF 95XF 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 1999+ XF280M Euro 2 53319887143
DAF 95XF .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 2000+ XE355C 452281-5016S
DAF 95XF .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 2000+ XE390C0 452281-0014
DAF 95XF .480 12580 см3 ( 480 HP л. с.) 2000+ XF355M 452281-0013
DAF 95XF .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 1999+ XF355M 452281-0008
DAF 95XF .475 12580 см3 ( 475 HP л. с.) 2000+ XE355C 452281-0008
DAF 95XF .420 12580 см3 ( 420 HP л. с.) 1999+ XF355M 452281-0006
DAF 95XF .380 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1997+ XF280M 452229-5002S
DAF 95XF .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1997+ XF315M 452229-5001S
DAF MX13, 12.9 L, 2016+ 12900 cm3 ( 412-510 л. с.) 2016+ MX13 3781187
DAF 400 2500 см3 ( 97 HP л. с.) 1980+ 152A / XD3S/XD3T 53249886075
DAF 1900 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 1700 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 1300 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 1100 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 2300 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHT825 465942-0013
DAF 2100 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHT825 465942-0013
DAF 1800 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHT825 465942-0013
DAF 2500 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHS825 465942-0012
DAF CF75.315 9.23 ( 320 л. с.) 1997+ PF235M-F75 / PF230M 452231-5001S
DAF LF 45/55 Немає даних3 ( Немає даних л. с.) Немає даних 6BTA 3525648

У нашій компанії «Centr Turbin» виконується ремонт для вантажних авто DAF. Ми пропонуємо якісні послуги з гарантією.

4 ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ВИХОДУ З ЛАДУ ТУРБІНИ

Ремонт турбін в вантажівок DAF проводиться при сильному зносі певних ділянок турбокомпресора і під час ліквідацій наслідки ДТП. Механіки виділяють 4 основні причини, чому виникають поломки вантажного турбонагнітача.

  1. Низька кількість мастила і недостатнє охолодження.

    Однією з основних причин, чому потрібно ремонт турбокомпресора, є недостатня кількість масла, що попадає на підшипники. В результаті з'являється масляне голодування двигуна, адже мастило не тільки не виконує свої функції, а і не охолоджує. Тому замість робочої температури в межах до 90 градусів показник наближається до 400 о с. При такому режимі роботи, масло згорає і це призводить до закоксованности масляних магістралей. Підшипники зношуються, а вал турбіни втрачає центрування, і компресор турбіни отримує серйозні пошкодження, які потрібно вирішити в найкоротші терміни, щоб не спровокувати аварійну ситуацію.
  2. Забруднене і неякісне масло.

    Брудний мастильний матеріал містить абразивні частинки, які при попаданні всередину турбіни призводять до деформацій підшипників і крильчатки. Пошкоджені підшипники збільшують радіальний люфт. Тому водієві доводиться в терміновому порядку заганяти автомобіль в автосервіс.
  3. Потрапляння всередину різних предметів чужорідного походження.

    Це може статися через неякісно проведеного ремонту, коли всередину потрапляють сторонні предмети. Тверді частинки стають причиною деформації крил турбіни. Також сміття може потрапити всередину турбокомпресора через зношені фільтри або впускні патрубки. Вони викликають ушкодження ротора. І чим раніше проблема буде усунена, тим дешевше обійдеться автовласникові ремонт вантажівки.
  4. Засмічення вентиляції картерними газами.

    Циркуляція картерних газів в моторі неминуча. Вони з'являються за рахунок прориву вихлопів з циліндрів крізь поршні. Абсолютно всі двигуни мають спеціальну вентиляційну систему, через яку виводяться картерні гази назовні. До того ж, ці газові маси містять частинки відпрацьованого палива, які фільтруються у вихлопній системі.

Якщо вентиляційна система буде засмічена, то збільшення тиску буде перешкоджати витіканню мастила з магістралей турбокомпресора всередину мотора. В такому випадку, мастильний матеріал буде просто текти в іншому напрямку, що призведе до його просочуванню в компресорну частина. Після чого мастило потрапляє в інтеркулер і у впускні клапани, а через них в камери згоряння. В результаті збільшується витрачається кількість мастила, але при цьому технічна рідина ніяк не буде поліпшувати якість роботи турбодвигуна.

Якщо ж мастило буде потрапляти в турбінну частину, то вона буде просто згоряти під впливом високих температур. Це стане причиною закоксованности равлики турбонагнітача. Якщо ситуацію запустити, то ротор турбіни почне зачіпати засмічення і перестане обертатися з потрібною швидкістю.

Ремонт турбін для вантажних авто daf - Centr Turbin

«СИМПТОМИ» ЗЛАМАНОЮ ТУРБІНИ

Наша компанія займається обслуговуванням вантажівок DAF. Ремонт турбіни найчастіше є наслідком того, що водій не дотримувався основних правил експлуатації. Також причинами поломок можуть послужити неякісні запчастини, які були встановлені, покупка б/у турбокомпресора з серйозними, але прихованими ушкодженнями.

Основні ознаки несправності, які сигналізують про те, що пора звернутися до механікам:

  • Знижується динаміка розгону машини, і падають показники потужності. Відбувається це із-за недостатнього надходження всередину повітряних мас і деформацій у системі турбонаддува;
  • Чорний, синій або сірий дим з вихлопної труби. Вихлопи світлого кольору характерні при згорянні мастила в циліндрах двигуна. Відбувається це через порушення герметизації масляних магістралей. Чорний дим виникає із-за витоку повітряних мас у компресорної частини турбіни;
  • Високий витрата масла. Це говорить, як про витік мастила, так і про його згорянні всередині равлики турбокомпресора;
  • Сторонні шуми і свист. Можливими причинами є витік вихлопів або ж деформація окремих силових вузлів агрегату.

ЧОМУ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ В КОМПАНІЮ «CENTR TURBIN»?

Всі роботи виконуються на сучасному технічному оснащенні та професійних стендах для балансування та фінального тесту на працездатність. Комп'ютерна діагностика дозволяє виявити деформації і несправності вже на початкових стадіях, щоб вчасно запобігти негативні наслідки. Наші співробітники мають великий досвід роботи з турбокомпресорами всіляких моделей, тому виконують ремонт будь-якої складності.

Виробляємо заміну зношених запчастин на нові та оригінальні, схвалені виробниками автомобілів. Не використовуємо дешеві китайські аналоги, які сприяють збільшенню ситуації і призводять до великим поломки із-за некоректної роботи турбонагнітача. На всі автомобільні запчастини є також гарантія від виробника.

Наші СТО знаходяться в більшості міст України. Точні адреси і контакти ви можете знайти на нашому сайті.

МОДЕЛЬ ОБ'ЄМ ДВИГУНА РІК ВИПУСКУ КОД ДВИГУНА НОМЕР ТУРБІНИ
DAF з двигуном PR 3 ( л. с.) 2004+ PR 4037483
DAF 11,63 ( 268 - 315 л. с. л. с.) 1991- WS315L, WS268L 452070-5010S
DAF 3300 11600 см3 ( 310 HP л. с.) 1985+ DKX1160 53369886455
DAF 3300 11600 см3 ( 330 HP л. с.) 1983+ DKX1160 53369886454
DAF 3600 11600 см3 ( 310 HP л. с.) 1981+ DKS1160 53369886451
DAF Industriemotor 11600 см3 ( 300 HP л. с.) 1984+ DKZE1160 53369886449
DAF 3600 11600 см3 ( 300 HP л. с.) 1984+ DKZE1160 53369886449
DAF 2800 11600 см3 ( 300 HP л. с.) 1984+ DKZE1160 53369886449
DAF FA 95 .430 11600 см3 ( 428 HP л. с.) 1991+ 315 WS 53339886713
DAF 3300 11600 см3 ( 330 HP л. с.) 1981+ DKX1160 53339886450
DAF FA 95 .400 11600 см3 ( 401 HP л. с.) 1991+ WS295G 53339886415
DAF Generator 11600 см3 ( 231 HP л. с.) 1990 NTG1160WS 53299886705
DAF 2800 11600 см3 ( Немає даних л. с.) 1977+ DKS/DKT 52329883208
DAF FA 95 .400 11630 см3 ( 401 HP л. с.) 1993+ WS295G 53339886715
DAF FA 95 .380 11630 см3 ( 380 HP л. с.) 1987+ WS282 53339886406
DAF FA 95 .350 11630 см3 ( 350 HP л. с.) 1987+ WS259 53339886406
DAF FA 95 .310 11630 см3 ( 310 HP л. с.) 1987+ WS225 53339886406
DAF FT 95 .330 11630 см3 ( 324 HP л. с.) 1987+ WS242L 452070-0003
DAF FA 95 .400 11630 см3 ( 395 HP л. с.) 1987+ WS295L 452070-0003
DAF DAF MX300 / MX340 12,91 L3 ( 408462 л. с.) 2004+ MX300 / MX340 13879980066
DAF 12.58 L 340 к. с 12.583 ( 340 к. с.) 2007-09 XF250M 53319887118
DAF XE280C, 12.6 L, 2001+ 12580 cm3 ( 381 к. с.) 2001+ XE280C 53319887145
DAF XF95 .480 12580 см3 ( 480 HP л. с.) 2002+ XE355C1 735059-5004S
DAF XF95 .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 2002+ XE390C1 735059-0003
DAF XF95 .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 2002+ XE315C 706844-5007S
DAF XF95 .380 12580 см3 ( 380 HP л. с.) 2002+ XE280C 706844-5007S
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XF315M 706844-5007S
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XE315C 706844-5007S
DAF XF95 .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 2002+ XF315M 706844-0004
DAF XF95 .380 12580 см3 ( 380 HP л. с.) 2002+ XF280M 706844-0004
DAF CF85 .340 12580 см3 ( 340 HP л. с.) 2002+ XF250 / XE250C 706844-0004
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XF315M 706844-0004
DAF 95XF 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1999+ XF250M 706844-0004
DAF 95XF .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1997+ XF280M 706844-0004
DAF CF85 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE315C Euro 3 53319887145
DAF 95XF 12580 см3 ( 480 HP л. с.) 2001+ XE355 53319887145
DAF 95XF 12580 см3 ( 428 HP л. с.) 2001+ XE315 53319887145
DAF 95XF 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE280C Euro 3 53319887145
DAF CF85 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE250C/280C Euro 3 53319887144
DAF 95XF 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 2001+ XE250C/280C Euro 3 53319887144
DAF CF85 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 1999+ XF280M Euro 2 53319887143
DAF 95XF 12580 см3 ( 381 HP л. с.) 1999+ XF280M Euro 2 53319887143
DAF 95XF .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 2000+ XE355C 452281-5016S
DAF 95XF .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 2000+ XE390C0 452281-0014
DAF 95XF .480 12580 см3 ( 480 HP л. с.) 2000+ XF355M 452281-0013
DAF 95XF .530 12580 см3 ( 530 HP л. с.) 1999+ XF355M 452281-0008
DAF 95XF .475 12580 см3 ( 475 HP л. с.) 2000+ XE355C 452281-0008
DAF 95XF .420 12580 см3 ( 420 HP л. с.) 1999+ XF355M 452281-0006
DAF 95XF .380 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1997+ XF280M 452229-5002S
DAF 95XF .430 12580 см3 ( 430 HP л. с.) 1997+ XF315M 452229-5001S
DAF MX13, 12.9 L, 2016+ 12900 cm3 ( 412-510 л. с.) 2016+ MX13 3781187
DAF 400 2500 см3 ( 97 HP л. с.) 1980+ 152A / XD3S/XD3T 53249886075
DAF 1900 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 1700 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 1300 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 1100 6240 см3 ( 177 HP л. с.) 1986+ 620DNT 466780-0001
DAF 2300 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHT825 465942-0013
DAF 2100 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHT825 465942-0013
DAF 1800 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHT825 465942-0013
DAF 2500 8270 см3 ( 218 HP л. с.) Немає даних DHS825 465942-0012
DAF CF75.315 9.23 ( 320 л. с.) 1997+ PF235M-F75 / PF230M 452231-5001S
DAF LF 45/55 Немає даних3 ( Немає даних л. с.) Немає даних 6BTA 3525648

У нашій компанії «Centr Turbin» виконується ремонт для вантажних авто DAF. Ми пропонуємо якісні послуги з гарантією.

4 ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ВИХОДУ З ЛАДУ ТУРБІНИ

Ремонт турбін в вантажівок DAF проводиться при сильному зносі певних ділянок турбокомпресора і під час ліквідацій наслідки ДТП. Механіки виділяють 4 основні причини, чому виникають поломки вантажного турбонагнітача.

  1. Низька кількість мастила і недостатнє охолодження.

    Однією з основних причин, чому потрібно ремонт турбокомпресора, є недостатня кількість масла, що попадає на підшипники. В результаті з'являється масляне голодування двигуна, адже мастило не тільки не виконує свої функції, а і не охолоджує. Тому замість робочої температури в межах до 90 градусів показник наближається до 400 о с. При такому режимі роботи, масло згорає і це призводить до закоксованности масляних магістралей. Підшипники зношуються, а вал турбіни втрачає центрування, і компресор турбіни отримує серйозні пошкодження, які потрібно вирішити в найкоротші терміни, щоб не спровокувати аварійну ситуацію.
  2. Забруднене і неякісне масло.

    Брудний мастильний матеріал містить абразивні частинки, які при попаданні всередину турбіни призводять до деформацій підшипників і крильчатки. Пошкоджені підшипники збільшують радіальний люфт. Тому водієві доводиться в терміновому порядку заганяти автомобіль в автосервіс.
  3. Потрапляння всередину різних предметів чужорідного походження.

    Це може статися через неякісно проведеного ремонту, коли всередину потрапляють сторонні предмети. Тверді частинки стають причиною деформації крил турбіни. Також сміття може потрапити всередину турбокомпресора через зношені фільтри або впускні патрубки. Вони викликають ушкодження ротора. І чим раніше проблема буде усунена, тим дешевше обійдеться автовласникові ремонт вантажівки.
  4. Засмічення вентиляції картерними газами.

    Циркуляція картерних газів в моторі неминуча. Вони з'являються за рахунок прориву вихлопів з циліндрів крізь поршні. Абсолютно всі двигуни мають спеціальну вентиляційну систему, через яку виводяться картерні гази назовні. До того ж, ці газові маси містять частинки відпрацьованого палива, які фільтруються у вихлопній системі.

Якщо вентиляційна система буде засмічена, то збільшення тиску буде перешкоджати витіканню мастила з магістралей турбокомпресора всередину мотора. В такому випадку, мастильний матеріал буде просто текти в іншому напрямку, що призведе до його просочуванню в компресорну частина. Після чого мастило потрапляє в інтеркулер і у впускні клапани, а через них в камери згоряння. В результаті збільшується витрачається кількість мастила, але при цьому технічна рідина ніяк не буде поліпшувати якість роботи турбодвигуна.

Якщо ж мастило буде потрапляти в турбінну частину, то вона буде просто згоряти під впливом високих температур. Це стане причиною закоксованности равлики турбонагнітача. Якщо ситуацію запустити, то ротор турбіни почне зачіпати засмічення і перестане обертатися з потрібною швидкістю.

Ремонт турбін для вантажних авто daf - Centr Turbin

«СИМПТОМИ» ЗЛАМАНОЮ ТУРБІНИ

Наша компанія займається обслуговуванням вантажівок DAF. Ремонт турбіни найчастіше є наслідком того, що водій не дотримувався основних правил експлуатації. Також причинами поломок можуть послужити неякісні запчастини, які були встановлені, покупка б/у турбокомпресора з серйозними, але прихованими ушкодженнями.

Основні ознаки несправності, які сигналізують про те, що пора звернутися до механікам:

  • Знижується динаміка розгону машини, і падають показники потужності. Відбувається це із-за недостатнього надходження всередину повітряних мас і деформацій у системі турбонаддува;
  • Чорний, синій або сірий дим з вихлопної труби. Вихлопи світлого кольору характерні при згорянні мастила в циліндрах двигуна. Відбувається це через порушення герметизації масляних магістралей. Чорний дим виникає із-за витоку повітряних мас у компресорної частини турбіни;
  • Високий витрата масла. Це говорить, як про витік мастила, так і про його згорянні всередині равлики турбокомпресора;
  • Сторонні шуми і свист. Можливими причинами є витік вихлопів або ж деформація окремих силових вузлів агрегату.

ЧОМУ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ В КОМПАНІЮ «TURBOMARKET»?

Всі роботи виконуються на сучасному технічному оснащенні та професійних стендах для балансування та фінального тесту на працездатність. Комп'ютерна діагностика дозволяє виявити деформації і несправності вже на початкових стадіях, щоб вчасно запобігти негативні наслідки. Наші співробітники мають великий досвід роботи з турбокомпресорами всіляких моделей, тому виконують ремонт будь-якої складності.

Виробляємо заміну зношених запчастин на нові та оригінальні, схвалені виробниками автомобілів. Не використовуємо дешеві китайські аналоги, які сприяють збільшенню ситуації і призводять до великим поломки із-за некоректної роботи турбонагнітача. На всі автомобільні запчастини є також гарантія від виробника.

Наші СТО знаходяться в більшості міст України. Точні адреси і контакти ви можете знайти на нашому сайті. https://turbomarket.com.ua

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner