Ремонт турбокомпресора КАМАЗ
РЕМОНТ ТУРБІН КАМАЗ
МОДЕЛЬ | ОБ'ЄМ ДВИГУНА | РІК ВИПУСКУ | КОД ДВИГУНА | НОМЕР ТУРБІНИ |
KAMAZ Камаз Євро-1,Євро-2 | 11,763 ( 265360 л. с.) | 1994-2003 | 740.31-240, 740.30-260, 740.51-320, 740.50-360 | 314450 прав. |
KAMAZ Євро-1,Євро-2 | 11,760 cm3 ( 265-360 л. с.) | 1994-2003 | 740.31-240, 740.30-260, 740.51-320, 740.50-360 | 314448 (лев) |
Компанія «Centr Turbin» виконає ремонт турбін Камаз. Ми пропонуємо якісні та недорогі послуги по заміні зношених або деформованих запчастин та встановленні нових силових агрегатів. Ми використовуємо тільки оригінальні та схвалені виробником автомобілів деталі.
ОЗНАКИ НЕСПРАВНОСТІ ТУРБОКОМПРЕСОРА
Ремонт турбіни Камаз – не найдешевша послуга, тому багато водіїв намагаються її «відкласти в довгий ящик». Але їздити на машині з несправним турбомотором небезпечно для життя водіїв і оточуючих. Тому вас повинні насторожити такі ознаки:
- Зниження динаміки розгону транспортного засобу;
- Наявність диму синього, чорного або сірого кольору з вихлопної труби;
- Працюючий двигун видає сильний свист, металевий скрегіт, гуде шум або пшики;
- Збільшення витрати паливної суміші і мастильного матеріалу;
- Зменшення тиску до критичної точки.
Якщо ви виявили хоча б один з перерахованих «симптомів», то машину треба пригнати в автосервіс для діагностики та виявлення несправностей.
А тепер детальніше розглянемо кожен з перелічених ознак, і до яких наслідків вони призводять, якщо проблему запустити. Сині вихлопи кажуть, про згорянні мастила в циліндрах двигуна, яка потрапляє туди з мотора. Чорний позначає повітряну витік, а сірий колір свідчить про засмічення фільтрів і відводів олії.
Турбіна свистить при витоку повітряних мас у районі вихідного отвору компресора і двигуна, а металевий скрегіт говорить про поганий стан прокладок або недостатній кількості мастила, коли деталі починають тертися один об одного.
Але близько 90% проблем пов'язані з неякісним або недостатньою кількістю машинного масла:
- Слабкий тиск технічної мастила
Проблема виникає через розгерметизацію патрубків або при перетисканні шлангів. Також причина може критися в їх неправильному приєднання до турбіни. Це призводить до виходу з ладу кілець і елементів вала, а також до зносу підшипників.
- Брудне масло
Найчастіше трапляється з-за несвоєчасної заміни мастила або ж масляного фільтра. Абразивні частинки стають причиною деформації крильчатки турбіни і підшипників. Крім того, занадто густе масло також шкідливо для двигуна і істотно знижує герметичні властивості фільтрів.
Якщо всередину турбіни потрапляє сторонній предмет, то це теж стає причиною дефектної роботи мотора. В основному страждають лопатки колеса компресора, а це призводить до сильного падіння тиску.
ЧИ МОЖНА ВІДРЕМОНТУВАТИ ТУРБОКОМПРЕСОР САМОСТІЙНО?
Відремонтувати турбіну своїми руками не так-то просто, особливо, якщо власник автомобіля не володіє відповідними теоретичними і практичними навичками. В першу чергу, складність роботи пов'язана з правильним демонтажем обладнання. Потім необхідно ретельно промити деталі. Для цього на СТО використовується піскоструминна камера. Балансування і тести проводяться на спеціальних стендах, яких немає в звичайному гаражі. Та й збірка турбокомпресора також не відрізняється простотою.
Тому краще вибрати заводський ремонт турбіни на КамАЗ. По-перше, ви не будете турбуватися, що зробили щось не так і погіршили ситуацію. По-друге, всі роботи виконуються на певному обладнанні, яке дозволяє виконати точне балансування, а після протестувати результат. І, по-третє, компанія «TURBOMARKET» дає гарантію якості на всі послуги, виконані на СТО у вашому місті.
ЯКА ПРОФІЛАКТИКА ПОЛОМОК ТУРБІНИ?
Продовжити термін служби турбокомпресора не надто складно, просто дотримуйтесь наступних правил:
- Своєчасно замінюйте фільтрів і прокладок;
- Використовуйте тільки якісне масло для турбомотора. Звертайте увагу на двигун: дизель або бензиновий, і вибирайте засіб конкретне для вашої моделі;
- Міняти мастило необхідно кожні 7-15 тисяч кілометрів пробігу;
- Слідкуйте за показниками тиску турбокомпресора;
- При мінусових температурах обов'язково прогрівайте двигун перед розгоном;
- Після роботи на високих оборотах мотор повинен охолонути. Тому після зупинки машини, дайте движку попрацювати на холостих обертах протягом 3-4 хвилин, а після вимкніть його. Так ви уникнете поява кисневого осаду, що призводить до зносу радіальних підшипників;
- Регулярно проводите діагностику на професійному обладнанні
ЧОМУ ВАРТО СКОРИСТАТИСЯ ПОСЛУГАМИ НАШОЇ КОМПАНІЇ?
«Centr Turbin» має великий досвід в роботі з різними моделями турбін, у тому числі ми займаємося обслуговуванням та вантажного транспорту. На всі роботи надається гарантія, тому ви можете не хвилюватися, що у разі повторної несправності втратите велику грошову суму.
Ціна на ремонт турбіни Камаз залежить від складності роботи і кількості зношених деталей. Тому вона обговорюється в індивідуальному порядку після проведення діагностики. Але в цілому, вартість наших послуг досить помірна і це при тому, що ми використовуємо тільки оригінальне та сертифіковане обладнання для заміни пошкоджених або вийшли з ладу елементів.
Актуальні контакти і адреси наших СТО по містах України ви можете дізнатися на нашому сайті. https://turbomarket.com.ua